Pierwsze spotkanie pomiędzy Marszałkami dotyczące nawiązania współpracy, miało miejsce w maju br. To kolejne spotkanie zacieśnia więzy pomiędzy Województwami, i stawia wyraźne kroki, mające na celu wspólną promocję ale i troskę o rozwój całego subregionu Roztocza, mówi Marszałek Województwa Podkarpackiego, Władysław Ortyl:
To szczególne miejsce ma ogromne walory, które są wspaniałym atutem w procesie budowania marki „Roztocze”, stwierdza Marszałek Województwa Lubelskiego, Jarosław Stawiarski:
Zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki może zwiększyć ruch turystyczny w tym regionie czterokrotnie, podsumowuje ekspert do spraw marki, Prezes Zarządu Grupy Marketingowej Synergia, Piotr Lutek:
Pierwszymi wspólnymi czynnościami na rzecz promocji marki „Roztocze”, mają być działania audytowe zasobów subregionu, przeprowadzone na terenie Województw Podkarpackiego i Lubelskiego.
Napisz komentarz
Komentarze