Choć Roztocze jest coraz bardziej znane na terenie Polski, to teraz ma szansę, by usłyszał o nim także świat. 29 lipca w Tomaszowie Lubelskim odbyła się konferencja na temat opracowania koncepcji i wdrożenia zasad funkcjonowania marki turystycznej Roztocze. Złożenia, jakie przedstawiła Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna mają konkretny i wymierny charakter.
Burmistrz Tomaszowa Lubelskiego a zarazem prezes Stowarzyszenia Samorządów Euroregion Roztocze, Wojciech Żukowski, podkreślił, że stowarzyszenie będzie uczestniczyło w unifikacji marki Roztocze.
Marszałek Województwa Podkarpackiego, Władysław Ortyl, wyjaśnił, że wsparcie ministerialne umożliwi tworzenie jednej marki nie niszcząc przy tym tego, co funkcjonuje na tych terenach od lat.
Jak zauważył Marszałek Województwa Lubelskiego, Jarosław Stawiarski, działania promocyjne musza znaleźć swoje miejsce w social media oraz w całej rzeczywistości internetowej.
Przedsiębiorcy upatrują w tej koncepcji szansę na rozwój nie tylko swojej działalności, ale i całej branży turystycznej.
Marszałkowie Województwa Lubelskiego i Podkarpackiego liczą na owocną współpracę. Więcej na temat marki Roztocze niebawem w audycji samorządowej z miasta Tomaszów Lubelski.
Napisz komentarz
Komentarze