Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama OKO-MED Zamość

Rzecznik Konsumentów o reklamacjach

Zakupy, w tym oczywiście te przedświąteczne, nie zawsze należą do udanych. Jeżeli rzecz, którą kupiliśmy, ma wadę, pamiętajmy o prawie do reklamacji.
Rzecznik Konsumentów o reklamacjach

Jak tłumaczy Katarzyna Mazur, Miejski Rzecznik Konsumentów w Zamościu, do reklamacji możemy oddać każdy towar.

POSŁUCHAJ

Towar, który oddajemy do reklamacji nie musi być opakowany. Co ważne, nie mamy też obowiązku okazania paragonu.

POSŁUCHAJ

Są dwa tryby dochodzenia roszczeń reklamacyjnych – wyjaśnia Katarzyna Mazur.

POSŁUCHAJ

Drugi tryb reklamacyjny to ustawowa odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi, z której nie można się zwolnić.

POSŁUCHAJ

Warto pamiętać, że w przypadku wątpliwości można skonsultować się z miejskimi lub powiatowymi rzecznikami konsumentów.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze