Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu

Jak wykorzystać Czarny Piątek w Polsce?

Czarny Piątek, który znany jest również jako Black Friday, na dobre zawitał w Polsce. Dzień ten jest corocznym początkiem świątecznego sezonu zakupowego. Oryginalnie pochodzi ze Stanów Zjednoczonych i wypada na piątek po Dniu Dziękczynienia. Czarny Piątek związany jest z licznymi wyprzedażami oraz promocjami w sklepach. Sprawdź, jak wygląda czarny piątek w Polsce oraz jak można go wykorzystać przy promocji własnej marki lub firmy.
  • 11.01.2019 13:00
Jak wykorzystać Czarny Piątek w Polsce?

Czarny piątek kojarzy się z tłumem osób, które wykupują sprzęt, ubrania oraz inne dobra ze sklepów. Obrazki takie jednak nie występują w Polsce, gdzie wyprzedaże często nie są takie duże. W czarny piątek szczególnie należy uważać na fałszywe promocje. Można jednak znaleźć dobrą okazję. Landingi blog opisują, jak wykorzystali Czarny Piątek do zwiększenia ich produktem, jakim jest landing page.

Wszystko, co musisz wiedzieć o Czarnym Piątku w Polsce.

Wiele osób szykuje się na Czarny Piątek już tygodnie przed nim. Tegoroczny dzień, który związany jest szałem zakupów mamy już za sobą. Black Friday, który pochodzi z USA, kojarzy się z obrazkami tłumów, które wdzierają się do sklepów i dosłownie wykupują dostępny towar. Takie obrazki z USA pojawiają się w Internecie czy telewizji. W Polsce jednak takie sceny nie występują. Związane jest to z faktem, że promocje nie bywają tak okazałe, jak za oceanem.

Robiąc zakupy w Czarny Piątek, należy dokładnie przyjrzeć się oferowanym produktom. Najlepiej, aby upatrzone towary sprawdzić wcześniej. Szczególnie jeżeli chodzi o cenę. Co roku pojawiają się sytuacje, gdzie produkt ma sztucznie zwiększaną cenę tuż przed dniem wyprzedaży. Nie jest to jednak reguła, a promocje, które sięgają nawet 70 czy 80% nie są czymś nieosiągalnym. Warto jednak pamiętać, aby w szale zakupów zachować zdrowy rozsądek i nie kupować kompulsywnie. Czarny Piątek jest początkiem świątecznego sezonu zakupowego. Często promocje pojawiają się już wcześniej niż w sam piątek, warto przyjrzeć się, czy ulubiony sklep nie oferuje promocji wcześniej. Zachowanie takie pozwoli na uniknięcie niepotrzebnych kolejek i tłumów w sklepach.

 

W Internecie można znaleźć wiele black friday case study. Każdy z nich będzie dobrym wyznacznikiem jak można wykorzystać Czarny Piątek do wypromowania swojej usługi czy marki. Ciekawa analiza została opublikowana na Landingi blog. Może ona posłużyć każdemu, jako wgląd jak ważne jest dobre wykorzystanie czasu, gdzie ludzie są dużo skłonniejsi do zakupów. Dobrze wykorzystany Czarny Piątek będzie benefitem na cały rok.

--- Artykuł sponsorowany ---