Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu

Rejestracja czasu pracy (RCP) w praktyce

Ewidencja czasu pracy każdego z pracowników to jeden z obowiązków, jakie nakłada na pracodawcę Kodeks Pracy. Tradycyjne metody, takie jaki prowadzenie kart czasu pracy, książek z listą obecności lub sporządzania raportów zmianowych są uciążliwe dla działu kadr. Ponadto bardzo łatwo o pomyłkę w trakcie ich raportowania. Warto więc zastanowić się nad nowoczesnymi metodami rejestracji czasu pracy, jakie przynosi nam XXI wiek.
  • 25.02.2019 11:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Rejestracja czasu pracy (RCP) w praktyce

Dokumentacja firmy teraz i dziś

Myśląc o prowadzeniu dokumentacji przedsiębiorstwa, widzimy piętrzące się papiery i segregatory wypchane dokumentami. W takim systemie pracy dział kadr firmy ma nie lada zadanie, które zajmuje mnóstwo czasu odpowiedzialnym za prowadzenie dokumentacji pracownikom, jak również sprawia, że bardzo łatwo w nim o pomyłkę, co może generować straty finansowe dla firmy. Nowoczesne technologie dają jednak przedsiębiorcom możliwość zautomatyzowania wielu obowiązkowych czynności dotyczących prowadzenia dokumentacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Doskonałym przykładem takiego rozwiązania jest aplikacja InEwi, czyli system umożliwiający precyzyjną kontrolę czasu pracy wszystkich, zatrudnionych w przedsiębiorstwie osób. Dzięki niej możemy monitorować wszystkie spóźnienia, nadgodziny i nieobecności pracowników. Precyzyjna rejestracja przepracowanego czasu zdecydowanie ułatwia rozliczanie zatrudnionych, a przedsiębiorca lub osoby odpowiedzialne za finanse firmy zyskują więcej czasu na inne, równie ważne zadania.

Więcej na temat rejestracji czasu pracy znajdziesz we wpisie: Rejestracja czasu pracy – zalety systemu RCP

Co wyróżnia system InEwi?

InEwi automatycznie rozróżnia czas pracy na podstawowy (zgodny z wymiarem zatrudnienia) i nadgodziny. Ponadto monitoruje wszystkie spóźnienia pracowników oraz odejmuje przerwy od czasu pracy. Następnie precyzyjnie oblicza należne wynagrodzenie. Co najważniejsze, system jest kompatybilny z każdym urządzeniem wyposażonym w system android, a tym samym każdy służbowy smartfon lub tablet staje indywidualnym rejestratorem czasu pracy. Firma dzięki temu zaoszczędza na specjalistycznych rejestratorach, których koszty znacznie przekraczają 1000 zł za sztukę. Zamiast papierowej listy obecności, raportów zmianowych i wielu innych dodatkowych dokumentów, takich jak karta ewidencji czasu pracy, książka wejść i wyjść, czy zeszyt spóźnień, wszystkie dane otrzymujemy w jednym, przejrzystym i czytelnym internetowym systemie Rejestracji Czasu Pracy. Jest to ogromnym ułatwieniem, a zarazem sposobem na uporządkowanie biurowej dokumentacji. W jednym miejscu znajdziemy wszystkie, niezbędne dokumenty, takie jak lista obecności, karta pracy, raporty szczegółowe oraz cyfrowe karty ewidencji czasu pracy. Coraz więcej firm decyduje się więc zamienić tradycyjne rozwiązania na nowoczesny system, który można testować przez 14 dni za darmo. Po upływie tego okresu miesięczny abonament zaczyna się od złotówki za pracownika.

Więcej na temat rejestracji czasu pracy oraz innych, ciekawych modułów, dostępnych w ramach aplikacji, takich jak grafik pracy czy zarządzanie urlopami i delegacjami, znaleźć można na stronie inewi.pl

--- Artykuł sponsorowany ---