5 korzyści, jakie zapewnia strona internetowa
Większy zasięg i dostęp do nowych klientów
Działasz lokalnie czy globalnie? W obu przypadkach musisz postarać się o wzmocnienie swojej pozycji i zwiększaniu zasięgu. Dlatego niezbędna jest strona internetowa dla firmy, dzięki której będziesz mógł się zareklamować. Wystarczy, że zainwestujesz w pozycjonowanie oraz reklamę w Google.
Wtedy dotrzesz do większej liczby potencjalnych klientów, zaczniesz notować wzrost sprzedaży i wyższe zyski. Po prostu własna strona www to ważny krok w budowaniu Twojej firmy, jej rozwoju i zdobywaniu nowych klientów. Koniecznie skorzystaj z tych możliwości.
Specjaliści z firmy Zdobywcy Sieci podają, że strona internetowa dla firmy to koszt między 1500 a 4500 zł. Zależy to od rodzaju strony, poziomu rozbudowania i ewentualnych dodatków do strony, które często kupuje się w abonamencie rocznym.
Nieograniczony dostęp do oferty i informacji o firmie
Firmowa strona internetowa to najlepsze źródło informacji. Właśnie tam użytkownicy dowiedzą się, jak mogą się skontaktować z Tobą, co obejmuje Twoja oferta, a nawet zadać pytania i szybko uzyskać potrzebne odpowiedzi.
To zupełnie tak, jakby potencjalni klienci odwiedzili Cię w biurze, ale w tym przypadku nie muszą poświęcać czasu i w każdej chwili mogą uzyskać niezbędne informacje. Zapoznają się też z poprzednimi realizacjami, zyskają dostęp do aktualnych cen itp.
Ta wygoda i nieograniczony dostęp są niezbędne każdej nowoczesnej firmie.
Lepsza komunikacja z klientem
Strona internetowa dla firmy to najlepszy sposób na nawiązanie kontaktu z klientem. Coraz częściej to witryna stanowi pierwszy kanał komunikacyjny, dlatego tak ważne jest to, by wyglądała profesjonalnie, wiarygodnie i była wygodna w obsłudze.
Z pomocą własnej strony możesz stworzyć relację z klientem, jeszcze zanim zaczniecie rozmawiać.
Jednak, żeby kontakt z klientem był możliwy, to musisz mu to umożliwić.
Dlatego przynajmniej na jednej podstronie powinien znaleźć się formularz kontaktowy. Poza tym przyda się FAQ, gdzie odpowiesz na najczęściej zadawane pytania.
Świetnym rozwiązaniem jest też chatbot, z którego użytkownicy na pewno z chęcią skorzystają.
Profesjonalny wizerunek firmy
Przejrzysta, atrakcyjna wizualnie i łatwa w nawigacji strona internetowa na pewno dobrze wpłynie na wizerunek firmy.
Szczególnie gdy informacje, które się tam znajdą będą pomocne i interesujące z perspektywy odbiorców.
Sprawi to także, że Twoja marka będzie kojarzona z innowacyjnością, profesjonalizmem oraz dbaniem o komfort klientów.
Wrażenie profesjonalizmu poprawia także obecność portfolio. Gdy użytkownik będzie mógł zapoznać się z Twoją dotychczasową działalnością i realizacjami na pewno uzna Cię za godnego zaufania.
Tym bardziej że strona to najlepszy sposób na przedstawienie swoich dokonań, historii i oferty marki.
Niskie koszty
Drukowanie materiałów promocyjnych, a następnie ich dystrybucja wiążą się z naprawdę wysokimi kosztami. Strona internetowa, choć wymaga początkowych inwestycji, to jednak zapewnia dużo większe korzyści w porównaniu do kwot, jakie musisz wydać.
Dlatego masz pewność, że ta inwestycja szybko się zwróci. Tym bardziej że nowoczesna witryna nie generuje kosztów już na etapie eksploatacji – jedynie, że zlecisz komuś administrowanie strony. Jednak i tak jest to znacznie tańsza opcja w porównaniu do tradycyjnych form promocji biznesu.