Czytajmy umowy

  • 22.10.2019, 10:09 (aktualizacja 22.10.2019, 10:34)
  • Joanna Mazurek
Czytajmy umowy źródło: pixabay
Zmiana dostawcy prądu czy gazu to nasze prawo. Sami decydujemy, usługi którego z dostawców funkcjonujących na rynku są dla nas korzystne.

Jednak, jak przestrzega Katarzyna Mazur, Miejski Rzecznik Konsumentów w Zamościu, podpisując umowę warto zachować czujność.

loadingŁaduję odtwarzacz...

Jeśli nie przeczytamy umowy, a zawierzymy sprzedawcy, powinniśmy liczyć się z możliwymi problemami.
loadingŁaduję odtwarzacz...

Warto pamiętać, że mamy 14 dni na rezygnację z podpisanej umowy.
loadingŁaduję odtwarzacz...

Dodajmy, że więcej informacji uzyskać można w biurach rzeczników konsumentów. Zamościanie biuro miejskiego rzecznika konsumentów znajdą w oficynie Ratusza, pokój nr 204, tel. 84 6772422, a mieszkańcy innych powiatów mogą kontaktować się z rzecznikami konsumentów urzędującymi w starostwach powiatowych.

Joanna Mazurek

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu www.radiozamosc.pl. Katolickie Radio Zamość z siedzibą w Zamościu jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe