Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama OKO-MED Zamość

Jednolita Marka Roztocze

W Tomaszowie Lubelskim odbyła się konferencja na temat opracowania i zasad funkcjonowania marki Roztocze w Polsce i na świecie
Jednolita Marka Roztocze

Choć Roztocze jest coraz bardziej znane na terenie Polski, to teraz ma szansę, by usłyszał o nim także świat. 29 lipca w Tomaszowie Lubelskim odbyła się konferencja na temat opracowania koncepcji i wdrożenia zasad funkcjonowania marki turystycznej Roztocze. Złożenia, jakie przedstawiła Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna mają konkretny i wymierny charakter.

POSŁUCHAJ

Burmistrz Tomaszowa Lubelskiego a zarazem prezes Stowarzyszenia Samorządów Euroregion Roztocze, Wojciech Żukowski, podkreślił, że stowarzyszenie będzie uczestniczyło w unifikacji marki Roztocze.
POSŁUCHAJ

Marszałek Województwa Podkarpackiego, Władysław Ortyl, wyjaśnił, że wsparcie ministerialne umożliwi tworzenie jednej marki nie niszcząc przy tym tego, co funkcjonuje na tych terenach od lat.

POSŁUCHAJ

Jak zauważył Marszałek Województwa Lubelskiego, Jarosław Stawiarski, działania promocyjne musza znaleźć swoje miejsce w social media oraz w całej rzeczywistości internetowej.
POSŁUCHAJ

 Przedsiębiorcy upatrują w tej koncepcji szansę na rozwój nie tylko swojej działalności, ale i całej branży turystycznej.
POSŁUCHAJ

Marszałkowie Województwa Lubelskiego i Podkarpackiego liczą na owocną współpracę. Więcej na temat marki Roztocze niebawem w audycji samorządowej z miasta Tomaszów Lubelski. 



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Ostatnie komentarze