Rzecznik konsumentów radzi

  • 05.07.2018, 07:43 (aktualizacja 05.07.2018, 08:11)
  • Joanna Mazurek
Rzecznik konsumentów radzi
Lipiec i sierpień to miesiące, w których wielu z nas idzie na urlop. W miarę możliwości chcemy chociaż kilka dni spędzić poza miejscem zamieszkania. Dokonując wyboru np. wycieczki czy wczasów warto kierować się kilkoma zasadami, aby już na miejscu nie spotkało nas rozczarowanie.

Katarzyna Mazur, Miejski Rzecznik Konsumentów w Zamościu, radzi, aby przede wszystkim sprawdzić organizatora wyjazdu turystycznego.

loadingŁaduję odtwarzacz...

Kiedy sprawdzimy organizatora i zdecydujemy się na jego ofertę, warto się z nim bezpośrednio skontaktować.

loadingŁaduję odtwarzacz...

Przed podpisaniem umowy koniecznie trzeba uważnie ją przeczytać.

loadingŁaduję odtwarzacz...

Jeśli jakiś zapis w umowie jest dla nas niejasny, organizator ma obowiązek nam go wyjaśnić.

loadingŁaduję odtwarzacz...

Jak podkreśla Miejski Rzecznik Konsumentów w Zamościu, od 1 lipca obowiązują nowe przepisy prawa dotyczące turystyki.

loadingŁaduję odtwarzacz...

Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z Katarzyną Mazur na naszej antenie w najbliższy poniedziałek o godz. 11.15 oraz 15.40 a także na stronie internetowej Katolickiego Radia Zamość. Miejski Rzecznik Konsumentów w Zamościu wyjaśni w niej m.in. co możemy zrobić, kiedy zakupione przez nas towary nie spełniają naszych oczekiwań.

Joanna Mazurek

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu www.radiozamosc.pl. Katolickie Radio Zamość z siedzibą w Zamościu jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe