Rzecznik Konsumentów o reklamacjach

  • 19.12.2017, 11:36 (aktualizacja 19.12.2017, 11:42)
  • Joanna Mazurek
Rzecznik Konsumentów o reklamacjach
Zakupy, w tym oczywiście te przedświąteczne, nie zawsze należą do udanych. Jeżeli rzecz, którą kupiliśmy, ma wadę, pamiętajmy o prawie do reklamacji.

Jak tłumaczy Katarzyna Mazur, Miejski Rzecznik Konsumentów w Zamościu, do reklamacji możemy oddać każdy towar.

loadingŁaduję odtwarzacz...

Towar, który oddajemy do reklamacji nie musi być opakowany. Co ważne, nie mamy też obowiązku okazania paragonu.

loadingŁaduję odtwarzacz...

Są dwa tryby dochodzenia roszczeń reklamacyjnych – wyjaśnia Katarzyna Mazur.

loadingŁaduję odtwarzacz...

Drugi tryb reklamacyjny to ustawowa odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi, z której nie można się zwolnić.

loadingŁaduję odtwarzacz...

Warto pamiętać, że w przypadku wątpliwości można skonsultować się z miejskimi lub powiatowymi rzecznikami konsumentów.

Joanna Mazurek

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu www.radiozamosc.pl. Katolickie Radio Zamość z siedzibą w Zamościu jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe